niedziela, 7 lutego 2016

Na ratunek delikatnym paznokciom

W dzieciństwie obgryzałam paznokcie, co za skutkowało tym, że stały się delikatne, łamliwe
i naprawdę trudno było je zapuścić do w miarę przyzwoitej długości. Z pomocą przyszła mi odżywka do paznokci Eveline Nail Therapy Professional 8w1 Total Action J już po dwóch tygodniach moje pazurki wzmocniły się i mogłam zacząć się nimi bawić.

O tej odżywce słyszy się tak samo dużo pozytywnych co i negatywnych opinii. Moja rada jest taka: stosuj się do zaleceń producenta. Nakładaj odzywkę tak jak napisano na opakowaniu, nie inaczej. Wiele osób ze względu na skład ma na nią uczulenie, innym osobom pogarsza stan paznokci.
W pewnym momencie stosowania również zauważyłam, że kondycja paznokci pogorszyła się, ale szybko odkryłam, iż jest to spowodowane tym, że używałam jej zbyt długo…

Jak stosuję żeby zobaczy efekty?
Przez 3 dni nakładam raz dziennie cienką warstwę odzywki, a 4. dnia zmywam i znów nakładam 3 warstwy (3dni). Zazwyczaj po takim tygodniu zauważam pierwsze wzmocnienie paznokci. Taka kuracja (po 3 dni nakładania) najlepiej gdy trwa 3-4 tygodnie. Później na skutek „przedobrzenia”  paznokcie staja się delikatniejsze. Potem należy zrobić minimum dwumiesięczna przerwę.


W czasie wakacji po tygodniu kuracji nakładałam lakiery (nigdy nie używam odżywki jako bazy, lakier słabo się na niej trzyma plus pogarsza stan płytki), a po ich zmyciu 3dniowa kuracja i tak przed każdym malowaniem. 3 dni odzywki, kolorek, 3dni odżywki itd.

A Wy stosowałyście odzywkę Eveline 8w1? Jak dbacie o swoje paznokcie?

3 komentarze:

  1. U mnie się sprawdza Eveline ale diamentowa, ta 8w1 nie działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczęście nie mam problemu z paznokciami aczkolwiek moja mama owszem więc na pewno porzucę jej nazwę tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń